PharmDr. PETR GERHARD
zpět
absolvent farmaceutické fakulty v Hradci Králové v oborech technologie LF a všeobecné farmacie (atestace: technologie léků a lékárenství)
1988–1992
–
praxe v oboru, vedoucí oddělení nemocniční lékárny
1992–1993
–
odborný reprezentant farmaceutické společnosti Cilag AG
1993–1995
–
regionální manažer (vedení prodejního týmu)
1995–1999
–
manažerské pozice (business unit manager) Janssen-Cilag, farmaceutická divize společnosti Johnson and Johnson
1999–2001
–
Senior sales and training manager Janssen-Cilag
od 2001
–
–
–
manažer obchodní skupiny Galderma při společnosti PHC Praha
realizace rozvojových projektů ve farmaceutickém průmyslu
(CRM, e-detailing)
samostatné aktivity v oblasti školení a koučování prodejních týmů
Postgraduální studium, odborné kurzy a výcviky:
(název – zaměření, pořádající instituce + sídlo, místo konání)
1986
–
rigorózní zkoušky, farmaceutická fakulta Hradec Králové
1994
–
kurzy prodejních dovedností, IAP Praha
kurz efektivní komunikace, IAP Praha
1995
–
kurz prezentačních dovedností, CHT Londýn, M. Simonds
kurz vyjednávání, J. De Mora Budapešť
Principles of Regional Sales Management, CHT Londýn, M. Simonds
1995–1996
–
Rozvojový program Janssen-Cilag pro střední management, základy
marketingu a vedení prodejního týmu, E&D dep. Janssen-Cilag
Train the trainer – vzdělávací program pro manažery tréninků, CHT Londýn, M. Simonds
1995–1996
–
Základní kurz úspěšného jednání, Dále Carnegie, Praha (dvě vyznamenání)
1998
–
Kurz týmové spolupráce, Adventura Praha
1998–1999
–
Sales Management Academy, Mercuri International, Praha
1999
–
Performance management, SI training consultants SRN, U. Tack
2000
–
Základy marketingu
Odborný garant a lektor vzdělávacích projektů:
PRODEJNÍ DOVEDNOSTI
PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI
ŘÍZENÍ PRODEJNÍHO TÝMU
SYSTÉM PRÁCE SALES MANAŽERA
HODNOCENÍ A MOTIVACE
VEDENÍ PORAD
REGIONÁLNÍ ANALÝZA A PLÁNOVÁNÍ
TIME MANAGEMENT
KOUČOVÁNÍ
Realizované projekty:
– uvedení na trh a prodejní podpora léků Cilest, Pevaryl, Prepulsid
– Sporanox, Rozex a Differine
– individuální hodnocení prodejních zástupců
– příprava EMS – elektronického reportovacího systému pro prodejní týmy
– příprava firemních tréninkových plánů
– technika regionálního managementu (sběr a analýza dat, individuální plánování)
JANSSEN-CILAG
SCHERING
PHC Praha